Caminante, no hay camino, se hace camino al andar

Que ràpid ha passat aquest semestre, i quants conceptes m’arribo a emportar. Vaig començar el blog dient que no estava acostumada a escriure sobre realitats, però he descobert que també és molt bona eina tant de difusió, com d’aprenentatge personal. M’emporto molts bons moments d’aquesta assignatura, i al final d’aquest camí, veig quantes coses han passat mentrestant. Ara, rellegeixo el meu blog, i veig com he evolucionat, com canvia la visió d’una persona a mida que va “creixent”. Agraeixo als meus companys, docent i articles que m’han acompanyat en aquest viatge haver-ho fet tan plaent.

Tot i que hi ha una frase amb la que vaig inicial el meu blog, que no ha canviat, i que segurament me l’emportare de per vida, i igual que vaig començar així, vull finalitzar.

El meu objectiu d’aquest “blog” (ho canvio per camí en la vida) és ser una fàbrica de pensaments, reflexionar sobre desenes de conceptes que floten a la meva curiositat, milers d’interrogants dels quals vull completar, i milions de reptes pels que hem de lluitar.

Responder

